Her er mit liv i ord.  Det er meget kort beskrevet.

Jeg, kom til verden d. 18-03-1946., på Frederiksberg og jeg startede i skolen 1952., jeg gik ud af skolen midt i 8 klasse, da jeg var meget skole-træt og samtidig  trænkte til en ny omgangskreds, men det krævede, at jeg havde en læreplads og da, jeg ikke kunne få en plads som elektrikker,blev det pladesmed istedetfor, først på Amager og da, det ikke duede, blev det hos min far på Sjællandsbroens Karrosserifabrik.
Nu, begyndte et helt nyt liv for mig med nye venner.
Jeg, var allerede i 1958-59., begyndt og intressere mig om, at spille og synge og det gjorde jeg sammen med en skole-kammerat som hed/hedder Jørgen West, jeg ved ikke hvor han er i verden, jeg kunne tænke mig, at møde ham igen, jeg startede med, at synge og prøvede på at lære, at slå på trommer og senere guitar, men det blev sangen der vandt og det var også det rigtige valg, skulle
det vise sig senere. I, 1962., sang jeg i en gruppe der hed The SHANNIKS, det var en blanding af The Shadows og The Spotniks, og så i 1963., sang jeg med The Shannons og der lærte jeg gutterne fra The Spitfires, at kende de ville godt have mig som sanger, fordi jeg havde et sang-anlæg.
Vi, begyndte og øve sammen, men vi manglede en ordentlig trommeslager, ham fandt vi på spillestedet Centralcafeen, i Sydhavnen, og på den måde opstod The Lennons i 1963.I, 1963 øvede
vi meget og i slutningen af 1963, fik vi vores gennembrud og blev og blev fast band i HIT HOUSE 1 og 2, i ca`6 mdr., og begyndte så at turnere i hele Danmark, i 1964/65., fik vi en plade-kontrakt med
RCA., og lavede 2 singler i løbet af et 1/2 år., og det gav mange job rundt omkring også i Sverige.
I, 1966 spillede vi først i Århus, derefter i Herning og så tilbage i Århus, vi tog derefter til Æbeltoft
for, at vente på færgen hjem fra Greenå, 2 af gutterne og vores roadie smuttede en tur til Århus
for, at hygge sig, jeg blev i Æbeltoft vores bassist Calle Sand, var blevet far så han og rytmeguitar-
rist Alex Petersen tog flyveren hjem, på vej tilbage fra Århus kører Torben trommeslager galt med
bilen og ender på Æbeltoft sygehus, vores singleguitarist og roadien slap med chok, men dette blev
fatalt for gruppen, da vi efter 3 dage kom hjem med en totalt skadet bil og masser af kontrakter
endnu, stod vi lige pludselig uden bassist og trommeslager, de valgte begge, at stoppe så gode råd
var dyre for vi skulle finde 2 nye musikere og en ny bil, jeg havde tidligere arbejdet med Leif Nielsen fra The Harlekins, så nu havde vi en bassist, men vi manglede stadig en trommeslager og igen var vi heldige, vi fik Jørgen Thomsen fra The Rollings, og kunne så fuldføre vores kontrakter uden de store problemer i starten, men så blev Leif utilfreds og måtte skiftes ud, det blev med Ole Halfdan som afløste Jens Rugsted fra Dandy Swingers med Annisette, så blev vi uvenner med Jørgen Thomsen og den var gal igen, men heldigvis havde jeg et triums-kort, på hånden det var trommeslageren fra The Bristols Torben Weeberg, som var den hidtil bedste trommeslager vi havde haft, samtidig stødte Niels Tuxen til gruppen så det var stærke kræfter der nu var med.
I, juli 1966., beslutter jeg også at stoppe i gruppen, vores kontrakter er opfyldt så gruppen beslutter, at fortsætte uden mig ,men går i opløsning i slutningen af 1966.
I, 1967 bliver jeg kontaktet af Ivar Rosenberg som har pladestudie i Vanløse Bio, om jeg kunne
tænke mig, at lave en singleplade for Teener, datter selskab til Tono., og det syntes jeg kunne
være meget sjovt og prøve af, så det blev til 2 singler, uden den store succes nå men så var det
også prøvet og derefter var det stop, i 1968., skulle jeg være far til vores første datter Suzette
så der var andre ting at tænke på nu, igang med at arbejde så jeg kunne forsørge familien få et
sted, at bo det blev så johan kellersvej hvor jeg har boet hele mit liv. 
I, 1969 begyndte jeg, at arbejde på General Motors i Aldersroesgade på Nørrebro, det var den sidste bilsamlefabrik der var tilbage i Danmark, Ford i sydhavnsgade havde lukket deres fabrik General Motors var en stor arbejdsplads med ca`3500´., medarbejderer jeg var der til de lukkede  i 1974, jeg startede som smed de 2 første år., blev derefter Kvalitets-inspektør og til sidst Værkfører, midt i 1973 kom jeg til skade med mit venstre knæ og blev opereret for en sprungen minisk, og da fabrikken lukkede og jeg gik sygemeldt kom jeg under revalidering i midten af 1974,
 de 2 første år tog jeg en 9 teknisk + 10 teknisk ( det hed dengang 9TF & 10TF ), en skole uddannelse og så fra 1977 og til 1979., tog jeg en erhverv-uddannelse som Værkfører + Driftleder på Teknologisk Institut først i København og senere i Høje Tåstrup. fortsættes senere...........
 

Her skriver du telefonnummer, adresse osv.